News
What is #NordicBots?
Documentation
The Crew
Former Crew

 
 
Sign Up
Downloads
Login
Request Password

 
 
Request a bot
Available bots
Natasha Bots
Channel Information
Channel Statistics
Channel Logs
Request Information
Channel Violations
Channel Suspends

 
 
Homepage
Service Stats
Service Graphs

 
 
Rules
Q FAQ

    
 
 
  Channel Information
Channel information for #aela on QuakeNet
Channel: #aela (Chat Now!)
Bot: |Lovely|
Joined: 2021-03-16 19:42
QuakeNet service: Q
Channel peak: 60

Channel settings
Channel settings:
-advertise +autoop +autovoice +badwords
+bitch +commandchar -dynamicbans +enforcebans
-flood +greet +google -hidelogs
+image +infobot +massvoice +peak
+quotes -restrictchaninfo -restrictlogs -restrictstats
+showbanby +stats +timedquotes -topic
+userbans -urltitle -vote +weather
-youtube      

Command character: ! (commands can be called as !kick, !deop)
Dynamic bans: Not activated
Massvoice pattern: *!*@*
Timed quotes: Every 5 minutes
Timezone: GMT+7
Onjoin message: Not activated
Protection settings
Anti flood: Not activated
 
Anti advertise: Not activated
Bad words: Warn user on first violation, kick on second violation
   
Enforced modes:
Enforced topic: Not activated

Privacy settings
Logs page: Public access (access not restricted)
Stats page: Public access (access not restricted)
Channel information: Public (access not restricted)

Statistics and logging
Statistics: http://www.nordicbots.com/stats.php?net=quakenet&cid=85413
Statistics language: Not localized (English)
Logs: http://www.nordicbots.com/log.php?net=quakenet&cid=85413

Userlist
Auth/Handle Access level Last seen
NaKaL Owner 2023-02-05 04:36
Jodi Master 2023-02-05 04:36
Letta Master 2023-02-05 04:36
psycho Voice 2022-07-08 16:47
1 owner, 2 masters, 0 ops, 1 voice and 0 friends added to the bot

Greetings
 No greetings are added on this channel

Quotes
ID Quote Added by
#1 "Si Vis Pacem Para Bellum" NaKaL
#2 Carol Burnett: NaKaL
#3 Carol Burnett: “Only i can change my life. No one can do it for me.” NaKaL
#4 George Sand: “There is only one happiness in this life, to love and be loved.” NaKaL
#5 Joseph Campbell: “We must let go of the life we have planned, so as to accept the one that is waiting for us.” NaKaL
#6 Hubert H. Humphrey: “The greatest gift of life is friendship, and I have received it.” NaKaL
#7 Charles R. Swindoll: “Life is 10% what happens to you and 90% how you react to it.” NaKaL
#8 Yoko Ono: “Smile in the mirror. Do that every morning and you’ll start to see a big difference in your life.” NaKaL
#9 George Bernard Shaw: “Life isn’t about finding yourself. Life is about creating yourself.” NaKaL
#10 Norman Cousins: “Death is not the greatest loss in life. The greatest loss is what dies inside us while we live.” NaKaL
#11 Thich Nhat Hanh: “Because of your smile, you make life more beautiful.” NaKaL
#12 Omar Khayyam: “Be happy for this moment. This moment is your life.” NaKaL
#13 William Barclay: “There are two great days in a person’s life – the day we are born and the day we discover why.” NaKaL
#14 Maya Angelou: “My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style.” NaKaL
#15 Josh Billings: “Life consists not in holding good cards but in playing those you hold well.” NaKaL
#16 Elbert Hubbard: “Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.” NaKaL
#17 Rabindranath Tagore: “Clouds come floating into my life, no longer to carry rain or usher storm, but to add color to my sunset sky.” NaKaL
#18 Matt Cameron: “Live life to the fullest, and focus on the positive.” NaKaL
#19 Steve Jobs: “Your work is going to fill a large part of your life, and the only way to be truly satisfied is to do what you believe is great work. And the only way to do great work is to love what you do. If you haven’t found yet, keep looking. Don’t settle. As with all matters of heart, you’ll know when you find it.” NaKaL
#20 Bertrand Russell: “The good life in one inspired by love and guided by knowledge.” NaKaL
#21 Buddha: “Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment.” NaKaL
#22 Oprah Winfrey: “The biggest adventure you can take is to live the life of your dreams.” NaKaL
#23 Menachem Begin: “Peace is the beauty of life. It is sunshine. It is the smile of child, the love of a mother, the joy of a father, the togetherness of a family. It is the advencement of man, the victory of a just cause, the triumph of truth.” NaKaL
#24 Oscar Wilde: “Keep love in your heart. A life without it is like a sunless garden when the flowers are dead.” NaKaL
#25 John Dewey: “Education is not preparation for life; education is life itself.” NaKaL
#26 Bruce Lee: “If you love life, don’t waste time, for time is what life is made up of.” NaKaL
#27 Confucius: “Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.” NaKaL
#28 Albert Schweitzer: “The purpose of human life is to serve, and to show compassion and the will to help others.” NaKaL
#29 Avril Lavigne: “Life is like a roller coaster, live it, be happy, enjoy life.” NaKaL
#30 Richard Bach: “The bond that links your true family in not one of blood, but of respect and joy in each other’s life.” NaKaL
#31 Albert Einstein: “Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.” NaKaL
#32 John F. Kennedy: “Change is the law of life. And those who look only to the past or present are certain to miss the future.” NaKaL
#33 Lil’ Kim: “I am blessed to have so many great things in my life – family, friends and God. All will be in my thoughts daily.” NaKaL
#34 Voltaire: “God gave us the gift of life; it is up to us to give ourselves the gift of living well.” NaKaL
#35 Hugh Prather: “Just when I think I have learned the way to live, life changes.” NaKaL
#36 Kenneth Branagh: “Lighten up, just enjoy life, smile more, laugh more, and don’t get so worked up about things.” NaKaL
#37 Pablo Picasso: “The purpose of art is washing the dust of daily life off our souls.” NaKaL
#38 Sara Paretsky: “I’m lucky in having found the perfect partner to spend my life with.” NaKaL
#39 Henry Rollins: “Loneliness adds beauty to life. It puts a special burn on sunsets and makes night air smell better.” NaKaL
#40 Dennis Rodman: “This life is like a swimming pool. You dive into the water, but you can’t see how deep it is.” NaKaL
#41 Drew Houston: “Instead of trying to make your life perfect, give yourself the freedom to make it an adventure, and go ever upward.” NaKaL
#42 A. P. J Abdul Kalam: “The bird is powered by its own life and by its motivation.” NaKaL
#43 “Hidup itu sederhana, kita yang membuatnya sulit.” – Confucius. NaKaL
#44 “Hal yang paling penting adalah menikmati hidupmu, menjadi bahagia, apa pun yang terjadi.” - Audrey Hepburn. NaKaL
#45 “Hidup itu bukan soal menemukan diri Anda sendiri, hidup itu membuat diri Anda sendiri.” -George Bernard Shaw. NaKaL
#46 “Hidup adalah mimpi bagi mereka yang bijaksana, permainan bagi mereka yang bodoh, komedi bagi mereka yang kaya, dan tragedi bagi mereka yang miskin.” - Sholom Aleichem. NaKaL
#47 “Kenyataannya, Anda tidak tahu apa yang akan terjadi besok. Hidup adalah pengendaraan yang gila dan tidak ada yang menjaminnya.” – Eminem. NaKaL
#48 “Tujuan hidup kita adalah menjadi bahagia.” - Dalai Lama. NaKaL
#49 “Hidup yang baik adalah hidup yang diinspirasi oleh cinta dan dipandu oleh ilmu pengetahuan.” - Bertrand Russell. NaKaL
#50 “Seribu orang tua bisa bermimpi, satu orang pemuda bisa mengubah dunia.” – Soekarno NaKaL
#51 “Pendidikan adalah senjata paling ampuh untuk mengubah dunia.” - Nelson Mandela NaKaL
#52 “Usaha dan keberanian tidak cukup tanpa tujuan dan arah perencanaan.” - John F. Kennedy NaKaL
#53 “Dunia ini cukup untuk memenuhi kebutuhan manusia, bukan untuk memenuhi keserakahan manusia.” - Mahatma Gandhi NaKaL
#54 “Jika kamu berpikir terlalu kecil untuk membuat sebuah perubahan, cobalah tidur di ruangan dengan seekor nyamuk.” - Dalai Lama NaKaL
#55 “Anda mungkin bisa menunda, tapi waktu tidak akan menunggu.” - Benjamin Franklin NaKaL
#56 “Kamu tidak perlu menjadi luar biasa untuk memulai, tapi kamu harus memulai untuk menjadi luar biasa.” - Zig Ziglar NaKaL
#57 “Jangan habiskan waktumu memukuli dinding dan berharap bisa mengubahnya menjadi pintu.” - Coco Canel NaKaL
#58 “Tidak ada yang akan berhasil kecuali kau melakukannya.” - Maya Angelou NaKaL
#59 “Kamu tidak bisa kembali dan mengubah awal saat kamu memulainya, tapi kamu bisa memulainya lagi dari mana kamu berada sekarang dan ubah akhirnya.” - C.S Lewis NaKaL
#60 “Beberapa orang memimpikan kesuksesan, sementara yang lain bangun setiap pagi untuk mewujudkannya.” - Wayne Huizenga NaKaL
#61 “Pekerjaan-pekerjaan kecil yang selesai dilakukan lebih baik daripada rencana-rencana besar yang hanya didiskusikan.” - Peter Marshall NaKaL
#62 “Kita harus berarti untuk diri kita sendiri dulu sebelum kita menjadi orang yang berharga bagi orang lain.” - Ralph Waldo Emerson NaKaL
#63 “Kita harus berarti untuk diri kita sendiri dulu sebelum menjadi orang yang berharga bagi orang lain.” - Ralph Waldo Emerson NaKaL
#64 “Hal yang paling menyakitkan adalah kehilangan jati dirimu saat engkau terlalu mencintai seseorang. Serta lupa bahwa sebenarnya engkau juga spesial.” - Ernest Hemingway NaKaL
#65 “Beberapa orang akan pergi dari hidupmu, tapi itu bukan akhir dari ceritamu. Itu cuma akhir dari bagian mereka di ceritamu.” - Faraaz Kazi NaKaL
#66 “Cinta terjadi begitu singkat, namun melupakan memakan waktu begitu lama.” - Pablo Neruda NaKaL
#67 “Seseorang tak akan pernah tahu betapa dalam kadar cintanya sampai terjadi sebuah perpisahan.” - Kahlil Gibran NaKaL
#68 “Hubungan asmara itu seperti kaca. Terkadang lebih baik meninggalkannya dalam keadaan pecah daripada menyakiti dirimu dengan cara menyatukan mereka kembali.” - D.Love NaKaL
#69 “Cinta itu seperti angin. Kau tak dapat melihatnya, tapi kau dapat merasakannya.” - Nicholas Sparks NaKaL
#70 “Cinta adalah ketika kebahagiaan orang lain lebih penting dari kebahagiaanmu.” - H. Jackson Brown NaKaL
#71 “Asmara bukan hanya sekadar saling memandang satu sama lain. Tapi, juga sama-sama melihat ke satu arah yang sama.” - Antoine de Saint-Exupéry NaKaL
#72 “Bagaimana kau mengeja ‘cinta’? tanya Piglet. Kau tak usah mengejanya, rasakan saja, jawab Pooh." - A.A Milne NaKaL
#73 “Kehidupan adalah 10 persen apa yang terjadi terhadap Anda dan 90 persen adalah bagaimana Anda meresponnya.” - Lou Holtz. NaKaL
#74 “Satu-satunya keterbatasan dalam hidup adalah perilaku yang buruk.” - Scott Hamilton. NaKaL
#75 “Seseorang yang berani membuang satu jam waktunya tidak mengetahui nilai dari kehidupan.” - Charles Darwin. NaKaL
#76 “Apa yang kita pikirkan menentukan apa yang akan terjadi pada kita. Jadi jika kita ingin mengubah hidup, kita perlu sedikit mengubah pikiran kita.” - Wayne Dyer. NaKaL
#77 “Ia yang mengerjakan lebih dari apa yang dibayar pada suatu saat nanti akan dibayar lebih dari apa yang ia kerjakan.” - Napoleon Hill. NaKaL
#78 “Saya selalu mencoba untuk mengubah kemalangan menjadi kesempatan.” - John D. Rockefeller NaKaL
#79 “Seseorang yang pernah melakukan kesalahan dan tidak pernah memperbaikinya berarti ia telah melakukan satu kesalahan lagi.” - Konfusius NaKaL
#80 “Beberapa orang memimpikan kesuksesannya, sementara yang lainnya bangun setiap pagi untuk mewujudkan mimpinya.” - Wayne Huizenga NaKaL
#81 “Anda tidak akan pernah belajar sabar dan berani jika di dunia ini hanya ada kebahagiaan.” - Helen Keller NaKaL
#82 “Tidak apa-apa untuk merayakan kesuksesan, tapi lebih penting untuk memperhatikan pelajaran tentang kegagalan.” – Bill Gates. NaKaL
#83 Room Mojok Ini Di persembahkan untuk Jodi-Letta, selamat menggunakan :) NaKaL
#84 "Ada saatnya dalam hidupmu, engkau ingin sendiri saja bersama angin, menceritakan seluruh rahasia lalu meneteskan air mata -Soekarno 1933-" NaKaL
#85 Letta_.....asl pls dong :p NaKaL
#86 Letta__ dapet salam dari bosque katanya salam kangen pake banget tuhh.......hihihihihihihihihi NaKaL
#87 Letta__ kok ol muluuuu sihhhh....jangan lupa kerjain tugasnyaaaaaa yaaaa!!! :p NaKaL
#88 Letta__ kok cantik banget hari ini sichhhh....apa rahasianya kakak??? NaKaL
#89 Letta__ tau gak...???? jodi sayanggggg bangettt loh ma kamu....masa gitu aja kamu ga tau...payah ah... :p NaKaL
#90 Letta__ siniiiii donggg....temenin aku.....aku cape nih jadi bot mulu gegara bos Jodi...Letta__ mau ga tukeran???? NaKaL

Bans
 No bans are added on this channel

Triggers
Trigger Type Min. Level Response
.NaKaL Public - test

Bad words
itiljembutkontol
memekngacengngentot

Mail us brunette
brunette
brunette
brunette